2021. december 12., vasárnap

M. C. Beaton könyvek

Üdv mindenkinek.

M. C. Beaton könyvek.

Marion Chesney (Glasgow, 1936. június 10. – Gloucester, 2019. december 30.) skót írónő, akinek nevéhez számtalan romantikus és történelmi regény, krimi fűződik. Írói karrierje 1979-ben kezdődött, ekkor adták ki első könyvét. Művei nagy része különféle írói álnevekkel jelent meg, M. C. Beaton néven többek közt Agatha Raisin és Hamish Macbeth történetei, amelyekből tv-sorozat is készült. Romantikus regényei Ann Fairfax, Jennie Tremaine, Helen Crampton, Charlotte Ward és Sarah Chester álnéven íródtak.





 

4 megjegyzés:

  1. Szia. Sarah J maas könyveit, a Garabonc sorozatot, Anna és a francia csók sorozatot, a neveletlen hercegnő sorozatot, a vastündérek sorozatot, és Elle kennedy műveit felrakod?

    VálaszTörlés
  2. Szia! Először is köszönöm a sok infót és könyveket, nagyon szeretek olvasni.Sajnos M.C.Beatontól csak 4 könyvem van, de olvastam, hogy sok megjelent már magyarul.Örültem, hogy megtaláltam nálad, de sajnos a linkre semmit sem hoz ki....megnéznéd vagy feltennéd újra a könyveit, neked biztos sokkal több volt :) Köszönöm szépen! Éva
    Nem tudom, miért vagyok névtelen hozzászóló,mert felül azt mutatja, hogy be vagyok jelentkezve...

    VálaszTörlés